2019. augusztus 30., péntek

Magasított típusú:Angelcare Captiva Deluxe márkájú,bolti újszerű állapotú fehér pelenkatartó vödör - Jelenlegi ára: 5 25

Eladó egy magasított modell: Angelcare Captiva Deluxe pelenkatartó vödör.
A pelenkatartó vödör higiénikus, használatával, segítségével gond nélkül megszabadulhatunk a használt pelenkától, könnyedén elbánik a szagokkal, szennyeződésekkel és baktériumokkal.
Kezelése egyszerű és szerintem igen praktikus egy édesanya számára, hisz elkülönítve lehet tárolni az elhasznált pelenkákat a kommunális egyéb háztartási hulladékoktól.
Mi sosem tettük össze az egyéb "szemetekkel" az itthoni kukában.
A gyerekszoba szerintem nélkülözhetetlen darabja.
Nekünk ott állt a pelenkázó , ellett és csak belenyomtam a már elhasznált pelenkákat.
Bárhol kapható hozzá betét darabonként vagy egységcsomagban.
Én azt tapasztaltam, hogy többet célszerű egyszerre venni a kazettákból, hogy legyen mindig tartalék, valamint egyes net-es portálokon nagyon megfelelő áron lehet beszerezni.
A vödör színe hófehér, állapota pedig hibátlan, hisz nincs igénybevételnek kitéve, hogy tönkre mehessen.
Az anyaga műanyag, könnyen, bármikor tisztítható, fertőtleníthető.
Különlegessége, hogy ez a modell középen kettéválasztható és véleményem szerint így az ürítése is könnyebb.
Ez a termék jelenleg is kapható a net-en, babaáruházakban ill. nagyobb multicégeknél.
Jelenleg az egyik honlapon 8 990 ft-os új vételárért láttam eladásra kínálva.
Méretei: -magassága 60 cm
             -szélessége 25 cm
             -mélysége 28 cm
Az Angelcare Captiva Deluxe pelenkatartó vödröt hibátlan, tiszta, ápolt, bolti új állapotban kínálom megvételre.
A pelenkatartó vödör lábbal nem működtethető, kizárólag kézzel lehet felnyitni, ez egy ilyen modell, nem mi alakítottuk át !!!
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a pelenkázóvödröt !    Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 5 254 Ft
Az aukció vége: 2019-09-20 15:30 .