2019. augusztus 29., csütörtök

Kislány JACADI alkalmi piros -fehér blúz+AJÁNDÉK skótkockás piros szoknya, NÉPVISELET kb. 92/98-as - Jelenlegi ára: 650


Itt egy  piros-fehéér színösszeállításó  gyönyörű kisány ünneplő, alkalmi  ruhát tudsz megvásárolni. Nem egy szett volt eredetileg, én párosítottam össze - nekem valamiféle népviseletnek tűnik a blúz. A szoknya meg skótos minta. De enélkül - népi alkalom nélkül -is elegáns. A SZOKNYÁT AJÁNDÉKBA ADOM!!
Beleírt mérete  nincs. Mindent mértem. A szoknya hátul kis részen gumis, enged 22cm-től ---max. 27cm-ig. VISZONT OLDALT A CIPZÁR  HÚZÓKÁJA LETÖRT  ÉS GONDOLOM EZÉRT A TETEJÉNÉL ÖSSZE LETT VARRVA AZ ANYAG.   EZT LESZÁMÍTVA. UTÓLAG VETEM ÉSZRE ÉN IS, EZÉRT A SZOKNYA AJÁNDÉK A BLÚÚZ MELLÉ!!!!
Állapota  keveset használt, HIBÁTLAN.
650 FT. ---A KETTŐ EGYÜTT. --skót jelmezkiegészítő is lehet, annak is aranyos a szoknya.
DA.
Számlaszámom:


Jelenlegi ára: 650 Ft
Az aukció vége: 2019-09-19 22:52 .